03 May 2014

tradition meets modern





hi leute :: wie ihr sehen könnt war ich hier in sehr luftiger stimmung :: ich zeige sehr gerne auch meine herkunft und hab ein paar teile von meiner mamsch made in rumänien :: hier eine handgefertigte traditionelle bluse :: ich hab mich für ein kombination aus rumänischer volkskleidung und einem flair moderne entschieden :: ich liebe es stile zu mischen und mich auch von anderen kulturen inspirieren zu lassen

hi guys :: as u can see i was in the mood for a breezily outfit :: this shirt is from my mum and made in rumania :: it is a handmade piece :: i choose a combination of traditional clothes with modern flair :: because i love to mix different styles and take inspiration from other cultures 


pants - conscious collection by h&m / shirt -  no name / shoes - mango / earrings - conscious collection by h&m 




2 comments:

  1. Those earrings are to die for :)

    x Eline - www.onhighheels.be

    ReplyDelete
  2. Standard lawn protection is the easiest method to give your children their restrictions. They will realize that the perform area is at the boundary from it. STANDARD GRASS PROTECTION REINFORCEMENT MESH

    ReplyDelete