10 August 2014

bloomy pastel


bloomy °pastel





heute ist es endlich soweit . ich fahre nach budapest um meine mädels wieder zu sehen und die hochzeit von meiner freundin zu feiern [ich bin eine der brautjungfern] . die letzten paar wochen waren für mich voll von arbeit und positivem "stress" der mir wieder einmal gezeigt hat dass ich mich besser organisieren muss . naja ich arbeite an mir! also ich werde euch versuchen mit schönen fotos von budapest zu versorgen und euch bald ein paar artikel vorstellen zu können an denen ich gerade arbeite . bis dahin viele küsschen an euch alle . 

today it´s ready at last . i´m going to budapest to meet my girls and to celebrate my dear friends wedding [i´m one of the bridesmaids] . the past weeks had been full of work and positive "stress" that once again taught me that i´ve to organize myself better . but i´m working on it! so i will try to feed you with beautiful pics from budapest and soon with a couple of articles i´m working on right now . see you soon .


xx laura

top - zara [similar here] / vest - zara [similar here] / jeans - peak performance [similar here] / shoes - zara [similar here] / bag - vintage / sunglasses - zara  




 shop the look 

No comments:

Post a Comment